مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-15دانش

دانشگاه آزاد به دنبال اثرگذاری موفق فرهنگی در بین اساتید و دانشجویان


دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه تغییر ریل است و می خواهد اثرگذاری موفق فرهنگی خود را در ارتباط بین اساتید و دانشجویان داشته باشد؛ - رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه تغییر ریل است و می خواهد اثرگذاری موفق فرهنگی خود را در ارتباط بین اساتید و دانشجویان داشته باشد؛ چرا که معتقدیم دانشگاه خوب می تواند نجات بخش نسل خوب باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی طهرانچی در مراسم اختتامیه نخستین رویداد ملی تجربه نگاری اساتید همیار فرهنگ با عنوان خشت و آینه که به میزبانی واحد زنجان برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: بسیار خرسندم که رویدادی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که جای آن در نظام تعلیم و تربیت و نظام دانشگاهی خالی بود.

سالهاست ماده ای در نظام ارتقای اعضای هیأت علمی وارد کردند که از سر تکلیف و بی محتواست و ارزیابی اساتید متکی بر تعداد کلاس ها و مقاله است.

وی ادامه داد: سؤالی که مطرح می شود، این است که از کجا می توان نتیجه گرفت کسی که در چند کلاس معرفتی حضور داشته، یک کنشگر فرهنگی است.

واقعیت این است که نظام آموزش ما درک درستی از کنش نظام تربیتی ندارد.

طهرانچی خاطرنشان کرد: در حوزه پژوهش، کنش پژوهشی منجر به نتیجه ای روش مند می شود و قابل ارزیابی است، اما در مهمترین رکن وجودی استاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد به دنبال اثرگذاری موفق فرهنگی در بین اساتید و دانشجویان

دانشگاه آزاد به دنبال اثرگذاری موفق فرهنگی در بین اساتید و دانشجویان