مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-07سياسي

16 آذر روز دانشجو سند جاویدان شهیدان دانشجو است


استاندار لرستان با صدور پیامی ضمن پاسداشت 16 آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای مبارز برابر استکبار در سال 1332 را گرامی داشت.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان با صدور پیامی ضمن پاسداشت 16 آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای مبارز برابر استکبار در سال 1332 را گرامی داشت.

در پیام فرهاد زیویار آمده است: یَرْفَعِ اللَه الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ - (سوره مجادله آیه 11)16 آذر روز دانشجو سند جاویدان شهیدان دانشجویی است که با روحیه استکبارستیزی، عدالت خواهی و علم گرایی نامشان در تاریخ سیاسی و اجتماعی کشور ماندگار شد.

نعمت گرانقدر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی، اخلاص علمی و خدمات بی منت دانشجویان و فرهیختگانی است که همواره در بزنگاه ها و تنگاناها، پیشرو بوده و تمام دسایس صهیونیزم جهانی بر علیه ملت ایران را درک کرده و با ایثار و جهاد علمی آن را بی اثر کرده اند.

دانشجویان گرانقدر ایران اسلامی؛ به مثابه وجدان بیدار، پرسشگر و مومن به شمار می روند که به عنوان قوه پیش برنده جامعه می توانند جامعه را به مسیر پیشرفت و تعالی رهنمون سازند و گام های مهم و استواری را در راه توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی بردارند و حضور پررنگ ترِ ایران عزیز در روابط بین الملل و در عرصه های مختلف علمی، فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 آذر روز دانشجو سند جاویدان شهیدان دانشجو است

16 آذر روز دانشجو سند جاویدان شهیدان دانشجو است