مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-16سياسي

یکی از کارخانه های بزرگ کرمان از تعطیلی نجات یافت/جلوگیری از بیکار شدن 480 نفر 


معاون قضایی دادگستری استان کرمان با بیان اینکه با ورود دستگاه قضایی و اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری، از تعطیل شدن یکی از کارخانه های بزرگ در استان جلوگیری شد، - گفت: در این رابطه از بیکار شدن 480 نفر بصورت مستقیم جلوگیری بعمل آمده است.

علی میرزابیگی امروز 25 آذرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: رسیدگی به تصفیه پرونده های ورشکستگی در اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان کرمان با لحاظ سرعت و دقت لازم، طبق مقررات در دستور کار است.

وی افزود: با تشکیل و شروع به کار اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان همه پرونده هایی که منجر به صدور حکم ورشکستگی شده، با توجه به صلاحیت استانی این اداره از سطح استان جمع آوری و پس از بررسی و تشکیل پرونده های اداری داخلی، امر تصفیه آنها آغاز و در جریان رسیدگی است.

میرزابیگی گفت: در تصفیه امور ورشکستگی شرکت ها و کارخانجات تولیدی خصوصاً آن دسته از واحدهایی که ورشکسته در حال فعالیت محسوب می شوند، سعی شده به گونه ای عمل کنیم که به امر تولید لطمه ای وارد نشود و با لحاظ نقش تولید در رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال استان و کشور به منویات مقام معظم رهبری (مدظله) در امر تولید و اشتغال و سیاست های ابلاغی قوه قضاییه در رفع موانع کسب و کار و تولید اقدام حداکثری به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از کارخانه های بزرگ کرمان از تعطیلی نجات یافت/جلوگیری از بیکار شدن 480 نفر 

یکی از کارخانه های بزرگ کرمان از تعطیلی نجات یافت/جلوگیری از بیکار شدن 480 نفر