مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-19اقتصادي

افزایش شهرک های کشاورزی فعال زنجان به 4 شهرک


مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان زنجان گفت: در آینده ای نزدیک تعداد شهرک های کشاورزی فعال استان به 4 شهرک افزایش خواهد یافت.

- صیاد بورانی، مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان زنجان امروز در گفت و گو با فارس با بیان اینکه در آینده ای نزدیک تعداد شهرک های کشاورزی فعال استان به 4 شهرک افزایش می یابد، اظهار داشت: همچنین تولید اسمی محصولات کشاورزی در محیط های کنترل شده زیر مجموعه نیز به 35 هزار تن افزایش خواهد یافت.

  مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان زنجان افزود: برای احداث و بهره برداری از این مجتمع تاکنون بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده که 4 هزار میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی مصوب سفر اول ریاست جمهور و هیئت دولت به استان بوده است.

  وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 500 نفر به صورت مستقیم در این شهرک گلخانه ای تولیدی مشغول به فعالیت هستند، گفت: در حال حاضر فلفل دلمه ای قرمز، گوجه گیلاسی و توت فرنگی در مساحت حدود 30 هکتار این شهرک مدرن شیشه ای کشت و تولید می شود.

بورانی افزود: بخش عمده ای از محصولات تولیدی به کشور روسیه صادر می شود، ضمن اینکه شرکت پارلا تجارت امین در حال دریافت مجوز صادرات محصولات تولیدی این شهرک گلخانه ای به کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شهرک های کشاورزی فعال زنجان به 4 شهرک

افزایش شهرک های کشاورزی فعال زنجان به 4 شهرک