مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-19سياسي

افزایش 3 برابری ظرفیت پرتودهی سامانه های تهران و بناب


معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران از بارگذاری چشمه کبالت 60 در سامانه پرتودهی تهران و افزایش سه برابری ظرفیت پرتودهی سامانه های تهران و بناب خبر داد.

- معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران از بارگذاری چشمه کبالت 60 در سامانه پرتودهی تهران و افزایش سه برابری ظرفیت پرتودهی سامانه های تهران و بناب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی در آیین بارگذاری چشمه کبالت 60 در سامانه پرتودهی تهران اظهار کرد: با الطاف خداوند متعال و نیز همت همکاران، پس از 8 سال عملیات بارگذاری چشمه کبالت 60 در سامانه پرتودهی تهران انجام شد.

وی تصریح کرد: تامین چشمه کبالت 60 و بارگذاری آن از نظر فنی، جابجایی و حمل و نقل کاری سخت و پیچیده محسوب می شود که پس از گذشت 8 سال این پروژه اجرایی شد.

وی تاکید کرد: اکنون سامانه پرتودهی تهران آمادگی دارد که با بهره وری بالاتر و کاهش مدت زمان مورد نیاز برای ارایه محصولات مطابق برنامه پرتودهی شرکت ها و موسسات اقدام کند زیرا این سامانه می تواند خدمات رسانی سریع تر داشته باشد.

اسلامی با بیان اینکه بهره برداری از فناوری پرتودهی در کشور باید با سرعت بیشتری پیگیری و اجرایی می شد، گفت: در این دوره از فعالیت سازمان انرژی اتمی ایران تلاش کرده ایم که موضوع پرتودهی را به عنوان یکی از الزامات مهم حوزه سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 برابری ظرفیت پرتودهی سامانه های تهران و بناب

افزایش 3 برابری ظرفیت پرتودهی سامانه های تهران و بناب