مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 20:052023-12-20سياسي

تولید 5 رمان با استفاده از آثار علمی پژوهشگاه قرآن و حدیث


رییس پژوهشگاه قرآن و حدیث مؤسسه دارالحدیث از تولید 5 رمان با استفاده از آثار علمی پژوهشگاه قرآن و حدیث برای ترویج در سطح عموم مردم خبر داد.

- ایسنا/قم رییس پژوهشگاه قرآن و حدیث مؤسسه دارالحدیث از تولید 5 رمان با استفاده از آثار علمی پژوهشگاه قرآن و حدیث برای ترویج در سطح عموم مردم خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا برنجکار، رییس پژوهشگاه قرآن و حدیث مؤسسه دارالحدیث، امروز 29 آذر ماه در نهمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیث که در این مؤسسه برگزار شد، با بیان اینکه اساس مؤسسه دارالحدیث براساس ایده آیت الله مرحوم ری شهری شکل گرفت لذا ایده پردازی موضوع مهمی است و باید به آن بها بدهیم، ادامه داد: در سال اخیر بحث کرسی ها و نشست های نظریه و نقد هم مورد تاکید فراوان بوده است لذا یکنفر هم در عرصه برپایی کرسی ها و نشست ها مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

رییس پژوهشگاه قرآن و حدیث با بیان اینکه آثار یک سال اخیر هم در این مراسم رونمایی خواهد شد، اظهار کرد: پژوهشکده علوم و معارف حدیث در این یک سال، 10 عنوان کتاب در 13 جلد تولید کرده است، همچنین شاهد برپایی 3 کرسی علمی ترویجی و یک نشست علمی از سوی این پژوهشکده بودیم.

وی ادامه داد: پژوهشکده کلام 5 عنوان کتاب و 5 کرسی و دو نشست، پژوهشکده تفسیر اهل بیت(ع) هم 6 عنوان کتاب منتشر و یک نشست و یک کرسی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 5 رمان با استفاده از آثار علمی پژوهشگاه قرآن و حدیث

تولید 5 رمان با استفاده از آثار علمی پژوهشگاه قرآن و حدیث