مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 08:412023-11-23فرهنگي

بزرگترین تونل خاورمیانه بدون مسوول + فیلم


  یزدانی در ارتباط با نگهداری از تونل عنوان کرده بود: راه و تونلی ساخته می شود تحویل ما داده می شود و ما موظف به نگهداری از آن هستیم اما این تونل زمانی که تحویل ما داده شد فاقد تاسیسات و تهویه بوده که ما را متولی این تونل کردند اما در حال پیگیری هستیم تا تهویه صورت گیرد.

حال این تونل که به عنوان یکی از طولانی ترین تونل های خاورمیانه در شهرستان اقلید استان فارس قرار دارد که در ششم تیر سال 1392 به بهره برداری رسید بعد از گذشت 10 سال هنوز بودجه برای تهویه هوایی که برای این تونل ضروری است تامین نشده.

پاس کاری مسوولان فارس برای عدم پاسخ گویی خبرگزاری فارس مجدد این مطالبه را از سوی راهداری پیگیری کرد اما گفته شد باید با شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل استان مصاحبه شود این ارگان نیز گفت باید با مدیرکل راه و شهرسازی فارس مصاحبه شود ، طالبان نیز گفت با معاون اداره راه و شهرسازی استان مصاحبه شود و تقوی معاون اداره راه و شهرسازی استان گفت باید با راهداری استان مصاحبه شود! و هنوز هیچ اتفاقی در جهت حل مشکل این جاده نشده است ، آیا قرار است همچنان این تعارفات برای مصاحبه ادامه داشته باشد تا سامانه تهویه هوایی که باید 10 سال پیش برای این تونل گذاشته می شد بیشتر زمان ببرد آن هم تونلی که هنگام افتتاح همه حضور داشتند اما زمان مشکلات که می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین تونل خاورمیانه بدون مسوول + فیلم

بزرگترین تونل خاورمیانه بدون مسوول + فیلم