مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-06اجتماعي

اجرای طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای حادثه ساز در اصفهان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای حادثه ساز در معابر شهری این استان خبر داد.

- علی اصغر زارع، رییس پلیس راهور اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به وقوع تصادفات منجر به جرح و فوت در معابر شهری استان به ویژه معابر بزرگراهی، معابر عریض ورودی و حاشیه شهرها طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای در دستور کار پلیس راهور استان اصفهان قرار گرفته است.

وی هدف از اجرای این طرح را توسعه انضباط ترافیکی، ارتقای ایمنی تردد و پیشگیری از رفتارهای پرخطر رانندگی، کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن عنوان کرد و افزود: در این طرح خودروهایی که مرتکب تخلفاتی نظیر سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکات نمایشی، دور زدن درجا، لایی کشی، تغییر مسیر ناگهانی، حرکت بطور مارپیچ شوند ضمن اعمال قانون توقیف و در نقطه امن حاشیه مسیرها، میادین، تقاطع های دارای عرض و فضای مناسب و مقابل ایستگاه های پلیس برای چند ساعت متوقف و یک بنر نیز بر روی آن نصب می شود تا بقیه رانندگان مشاهده کنند که این خودرو به دلیل تخلف حادثه ساز توقیف شده است.

زارع گفت: در این طرح همچنین رانندگان متخلف نیز توسط کارشناسان پلیس راهور مورد آموزش قرار می گیرند و متعهد می شوند که دیگر مرتکب تخلف رانندگی نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای حادثه ساز در اصفهان

اجرای طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای حادثه ساز در اصفهان