مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:352023-11-26دانش

همه دانشجویان علوم پزشکی در مقاطع مختلف، بیمه حوادث شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، احد بنار با حضور در یک برنامه تلویزیونی با بیان این خبر افزود: امسال در آغاز سال تحصیلی جدید و با شروع ترم جدید، - مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در بخش بیمه برای دانشجویان امسال رقم خورده است، گفت: همه دانشجویان علوم پزشکی مقاطع مختلف، تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، احد بنار با حضور در یک برنامه تلویزیونی با بیان این خبر افزود: امسال در آغاز سال تحصیلی جدید و با شروع ترم جدید، همه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در همه مقاطع را زیر پوشش بیمه حوادث قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به دنبال تفاهمنامه ای که در سال 1401 با سازمان تامین اجتماعی به امضاء رسید، دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در مقاطع تخصصی و فوق تخصصی، از بیمه تامین اجتماعی بهره مند شدند و آن ها با پرداخت حق بیمه حداقلی و تعیین شده، می توانند از خدمات درمانی استفاده کنند و علاوه بر آن، سنوات آن ها در طول دوران دانشجویی، برای بازنشستگی لحاظ می شود.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به رشد 29 درصدی دانشجویان بین الملل در سطح دانشگاه های علوم پزشکی گفت: در سال 1400، تنها 6 هزار دانشجوی خارجی یا بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دانشجویان علوم پزشکی در مقاطع مختلف، بیمه حوادث شدند

همه دانشجویان علوم پزشکی در مقاطع مختلف، بیمه حوادث شدند