مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-22ورزشي

بعد از المپیک با قدرت بیشتری شروع می کنم  


دارنده مدال نقره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان 2019 تایلند، از برنامه ریزی هایش برای شروع قدرتمند پس از رقابت های المپیک سال آینده خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه دارنده مدال نقره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان 2019 تایلند، از برنامه ریزی هایش برای شروع قدرتمند پس از رقابت های المپیک سال آینده خبر داد.

حافظ قشقایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به دوری چند ماهه اش از اردوهای تیم ملی، اظهار کرد: سال گذشته بعد از مسابقات قهرمانی جهان دچار آسیب دیدگی شدیدی شدم و چندین ماه در تمرینات و حضورم در اردوهای تیم ملی وقفه افتاد.

وی افزود: پس از بهبود نسبی، در رقابت های لیگ برتر برای تیم ذوب آهن اصفهان مسابقه دادم که در هفته اول این رقابت ها خوشبختانه تیم ما در جایگاه اول مسابقات قرار گرفت.

وزنه بردار دسته 67 کیلوگرم ایران تصریح کرد: رقابت های لیگ برتر فرصتی برای بالا بردن سطح آمادگی ام است و از آنجایی که وزن من المپیکی نیست تا برای این مسابقات آماده شوم، برای همین فعلا فشار زیادی به خودم نمی آورم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی کرده ام پس از مسابقات المپیک 2024، با قدرت بیشتری به عرصه مسابقات، خصوصا مسابقات قهرمانی جهان وارد شوم.

قشقایی درمورد تغییر وزنش به 67 کیلوگرم هم گفت: قصد افزایش وزن نداشتم، اما مصدومیت و دوری چندماهه از اردوهای تیم ملی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از المپیک با قدرت بیشتری شروع می کنم  

بعد از المپیک با قدرت بیشتری شروع می کنم