مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-16بين الملل

شرکت آلمانی توقف کشتیرانی به مقصد سرزمین های اشغالی را بررسی می کند


شرکت کشتیرانی آلمانی هاپاگ لوید اعلام کرد که به دنبال حادثه امنیتی دیروز برای یکی از کشتی ‎هایش به مقصد سرزمین های اشغالی در حال بررسی موضوع توقف کشتیرانی در دریای سرخ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از الجزیره، سخنگوی شرکت کشتیرانی آلمانی Hapag-Lloyd روز جمعه ساعاتی پس از اینکه گزارش شد یکی از کشتی های آن در نزدیکی یمن مورد حمله قرار گرفته است، گفت که این شرکت در حال بررسی موضوع توقف کشتیرانی در دریای سرخ است.

شرکت هاپاگ لوید که مقر آن در هامبورگ قرار دارد، پنجمین شرکت بزرگ کانتینری جهان محسوب می شود و دفاتر نمایندگی در سرزمین های اشغالی شامل شهرهای حیفا ، تل آویو و اشدود دارد.

این در حالی است که سخنگوی شرکت کشتیرانی دانمارکی A.

P.

Moller-Maersk(مرسک) هم هفته گذشته به رویترز گفت که این شرکت تا اطلاع ثانوی تمام عملیات حمل و نقل کانتینری را از طریق دریای سرخ متوقف می کند تا مسیر دیگری را در اطراف آفریقا طی کند.

چند روز پیش از آن، گروه مرسک از اعمال هزینه های ریسک اضافی برای محموله های کانتینری به مقصد اسراییل(سرزمین های اشغالی) برای پوشش افزایش حق بیمه به دلیل وضعیت امنیتی آنجا از ابتدای سال آینده خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت آلمانی توقف کشتیرانی به مقصد سرزمین های اشغالی را بررسی می کند

شرکت آلمانی توقف کشتیرانی به مقصد سرزمین های اشغالی را بررسی می کند