مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-03بين الملل

فشار کارمندان آمازون برای لغو قرارداد با ارتش رژیم صهیونیستی


1700 نفر از کارمندان آمازون با امضای طوماری از مدیریت این شرکت خواستند ضمن دعوت به توقف تجاوز نظامی اسراییل به غزه، قرارداد فناوری با ارتش رژیم صهیونیستی را لغو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از واشنگتن پست، با بالا گرفتن تنش در داخل شرکت تجارت الکترونیکی آمازون در اعتراض به جنگ غزه، بسیاری از کارمندان بر این شرکت فشار آورده اند تا قرارداد رایانش ابری خود با رژیم صهیونیستی را کنار بگذارد.

بیست شهر آمریکا در چهارشنبه هفته گذشته صحنه تجمع کارمندان شرکت آمازون به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین بود که در آن حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین در برابر تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

یکی از کارمندان که خواست نامش فاش نشود به واشنگتن پست گفت که کارمندانی که در جشن روز چهارشنبه شرکت کردند، مورد تهدید قرار گرفته اند.

 بیش از 1700 کارمند  آمازون هم جمعه گذشته طوماری را به اندی جاسی، مدیرعامل آمازون ارائه کردند که در آن خواستار آن شدند که این شرکت کلیه قراردادهای خود را با ارتش اسراییل لغو کند و به آتش بس فوری، دائمی و پایدار در نوار غزه دعوت کند.

 در این طومار، کارمندان می گویند که آمازون با ارائه یک سیستم فناوری ابری به بخش عمومی اسراییل، توانمندی هوش مصنوعی و قابلیت های نظارتی و جاسوسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار کارمندان آمازون برای لغو قرارداد با ارتش رژیم صهیونیستی

فشار کارمندان آمازون برای لغو قرارداد با ارتش رژیم صهیونیستی