مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-21اجتماعي

شنبه؛ بهره برداری از 2 پروژه عمرانی در جنوب غرب تهران


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره برداری از 2 پروژه عمرانی در جنوب غرب تهران همزمان با «هشتاد و هفتمین» پویش امید و افتخار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، هادی حق بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری هشتاد و هفتمین پویش امید و افتخار اظهار داشت: روز شنبه (دوم دی ماه) از 2 پروژه عمرانی در مناطق 17 و 18 به بهره برداری خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه یکی از رسالت های دوره ششم مدیریت شهری، شناسایی تقاطعات پرتقاضا و اجرای پروژه هایی باهدف پیوند محلات و کاهش گردش های اضافی است، افزود: یکی از این پروژه ها  دسترسی معابر مناطق 17 و 18 هستند که باعث کاهش گردش های اضافی و تسهیل در رفت وآمد شهروندان خواهد شد.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: این پروژه که در تقاطع بزرگراه آیت الله سعیدی با راه آهن تهران-اهواز اجرا شده است شامل دو دستگاه پل رفت وبرگشت به طول متوسط 42 متر در طرفین حریم راه آهن تهران-اهواز است که هر پل دارای 2 خط عبوری و 2 پیاده رو می باشد.

 حق بین افزود: این پروژه که گشایش آن 5/5 کیلومتر کاهش گردش های اضافی را در پی خواهد داشت، طی یک سال اجرا و به اتمام رسیده است.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران پل شهید مختاری واقع در منطقه 18 را دومین پروژه قابل بهره برداری عنوان کرد و گفت: این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنبه؛ بهره برداری از 2 پروژه عمرانی در جنوب غرب تهران

شنبه؛ بهره برداری از 2 پروژه عمرانی در جنوب غرب تهران