مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 23:002023-12-20بين الملل

جزییات طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی به حماس درباره اُسرا


سازمان رادیو تلویزیون رژیم صهیونویستی خبر داد که این رژیم پیشنهادی را به حماس برای آزادی اُسرا در غزه ارائه کرده اما حماس بررسی این پیشنهاد را تا زمان آتش بس کامل در غزه رد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه خبر داد که این رژیم طرحی را برای آزادی اُسرا در غزه پیشنهاد داده است.

بر اساس گزارش این نهاد رژیم صهیونیستی، جنبش حماس بررسی این پیشنهاد را تا زمانی که آتش بس کامل در غزه حکم فرما شود، رد کرده است.

سازمان رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که پیشنهاد ارائه شده از سوی اسراییل شامل تمدید دوره آتش بس و آزادی برخی بازداشت شدگان مهم فلسطینی است.

شبکه 13 رژیم صهیونیستی نیز درباره طرح پیشنهادی اسراییل اعلام کرد که این طرح شامل آزادی 30 الی 40 اسیر اسراییلی در مقابل آزادی اُسرای سرشناس فلسطینی است.

این خبر در حالی مطرح می شود که کاخ سفید روز چهارشنبه مدعی شد که مذاکرات درباره آتش بس بشردوستانه و آزادی گروگان ها در غزه بسیار جدی شده است.

پیشتر نیز گلعاد اردان سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن خبر داده بود  اسراییل آماده توقف جنگ در ازای آزادی بیشترین تعداد ممکن از گروگان هاست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی به حماس درباره اُسرا

جزییات طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی به حماس درباره اُسرا