مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-02سياسي

نمایشگاه دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش افتتاح شد


نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش با حضور فرمانده کل ارتش افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی هم زمان با هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی افتتاح شد.

در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای علمی و فنی نیروی دریایی ارتش در حوزه های مختلف تسلیحات دریایی، سامانه های موشکی ضد کشتی از زیر سطح به سطح، سامانه های پیشرفته اطلاعاتی، مخابراتی و جنگ های الکترونیکی و بومی سازی انواع قطعات پیچیده و گلوگاهی به نمایش درآمد.

از ویژگی های بارز این نمایشگاه که با تأکید بر بهره گیری حداکثری از ظرفیت های علمی و تخصص نخبگان دانشگاهی مراکز علمی و پژوهشی شرکت های دانش بنیان بومی برگزار شده است، ارائه تعداد قابل توجهی از تجهیزات زیر سامانه ها و شناورهای سطحی و زیر سطحی پروازی با قابلیت انجام مأموریت های کشف دریایی و ساحلی و همچنین داده پردازی محیطی است.

همچنین در این نمایشگاه از پویانمایی آموزشی و چندین جلد کتاب فنی تخصصی در حوزه های مختلف دریایی رونمایی شد و نمونه اول چند محصول ساخته شده در قالب فعالیت های تحقیقاتی و پشتیبانی به نمایش گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش افتتاح شد