مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 19:002023-11-27سياسي

خیز دولت سیزدهم برای تحقق بودجه بدون نفت/ درآمدهای مالیاتی دو برابر فروش نفت


در حالی که در بودجه سال جاری رقم فروش نفت خام با بیش برآوردی مجلس بشکه ای 85 دلار تعیین شده، دولت در لایحه بودجه سال آینده رقم فروش نفت را بشکه ای 65 یورو لحاظ کرده است.

- در حالی که در بودجه سال جاری رقم فروش نفت خام با بیش برآوردی مجلس بشکه ای 85 دلار تعیین شده، دولت در لایحه بودجه سال آینده رقم فروش نفت را بشکه ای 65 یورو لحاظ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرنا نوشت: یکم آذر ماه متن لایحه بودجه 1403 کل کشور منتشر شد.

لایحه ای که یکی از متفاوت ترین لوایح بودجه سنواتی سال های اخیر است بارزترین تفاوت، به دو مرحله ای بودن لایحه بودجه 1403 بر اساس قانون آیین نامه داخلی مجلس و برای اولین بار برمی گردد که قرار است کلیات و جداول ابتدا به مجلس ارائه شده و سپس جزییات در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

آنگونه که سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در آخرین نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد، رقم بودجه سال آتی 2462 هزار میلیارد تومان با رشد 18.

2 درصدی نسبت به سال جاری تدوین شده است.

سهم درآمدهای مالیاتی از رقم 51 درصد پیش بینی شده در لایحه بودجه 1403 عبور می کند پیش بینی سهم درآمدهای مالیاتی و گمرکی در بودجه سال آینده از کل درآمدهای دولت، با افزایش 8 درصدی نسبت به بودجه امسال، 51 درصد و رقم لحاظ شده برای آن، 1262 هزار میلیارد تومان است این در حالی است که علی بها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز دولت سیزدهم برای تحقق بودجه بدون نفت/ درآمدهای مالیاتی دو برابر فروش نفت

خیز دولت سیزدهم برای تحقق بودجه بدون نفت/ درآمدهای مالیاتی دو برابر فروش نفت