مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 00:202023-12-19بين الملل

به گور پدرش خندید!(گفت و شنود)


دیروز «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که 9 کشور، حاضر به شرکت در ائتلاف علیه یمن شده اند؛ که با آمریکا می شود 10 کشور، در حالیکه 8 سال پیش هم چنین ائتلافی تشکیل دادند که نتیجه اش شد قدرت امروز یمن.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: گفت: از ائتلاف آمریکا و 32 کشور دیگر برای مقابله با حمله انقلابیون یمن به کشتی های حامل سوخت و کالا برای رژیم صهیونیستی چه خبر؟! گفتم: دیروز لوید آستین وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که 9 کشور، حاضر به شرکت در این ائتلاف شده اند؛ انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، نروژ، هلند، کانادا، بحرین و سیشل که با آمریکا می شود 10 کشور! گفت: همه این کشورها به اضافه عربستان و امارات در ائتلاف علیه یمن شرکت داشتند و اعلام کرده بودند که حد اکثر ظرف یک هفته انقلابیون یمن را از بین خواهند برد! ولی 8 سال جنگیدند و نتوانستند هیچ غلطی بکنند! شاید با ورود بحرین و سیشل انتظار پیروزی دارند؟! گفتم: سیشل که یک کشور کوچک و ناشناخته آفریقایی است اما دولت بحرین اگرچه باد هواست ولی ناوگان پنجم دریایی آمریکا در سواحل بحرین قرار دارد و هدف چاق و چله و مشروعی برای حملات موشکی و پهپادی انصارالله است.

گفت: ایول! فاصله سواحل بحرین با یمن 1340 کیلومتر است یعنی حدود 600 کیلومتر نزدیک تر از بندر ایلات در فلسطین اشغالی که بارها مورد حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به گور پدرش خندید!(گفت و شنود)

به گور پدرش خندید!(گفت و شنود)