مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 21:262023-11-30پزشكي

وزیر بهداشت: از 16 هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم بهره برداری شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به بازدید از مراکز درمانی منطقه کاشان اظهار کرد:  با جذب 25هزار نیرو ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور موافقت شده و آزمون مربوطه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه 14هزار جذب نیرو مربوط به پرستاران است که امیدواریم مجوزهای بعدی را بگیریم گفت: در دولت سیزدهم 16هزار تخت بیمارستانی در کشور افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم در حوزه فناوری پیشرفت های خوبی داشتیم، همچنین 11 پارک علم و فناوری در کشور وجود دارد که به صورت مردمی است و چهار هزار محصول سلامت محور در دو سال گذشته تولید شده و 40 درصد از نیاز ما در بخش تجهیزات نیز توسط داخل کشور تامین می شود.

عین اللهی با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی کاشان دومین بیمارستان بزرگ استان اصفهان است، گفت: با توجه به قدمت بالای این بیمارستان مشکلاتی گریبانگیر آن است و مقرر شد برای بخش تاسیسات آن کمک شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه بزرگترین اشکال بیمارستان شهید بهشتی بخش اورژانس آن بوده و وضعیت مناسبی ندارد، خاطر نشان کرد: باید اورژانس استاندارد در این بیمارستان وجود داشته باشد و فضایی برای گسترش بخش اورژانس پیش بینی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: از 16 هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم بهره برداری شده است

وزیر بهداشت: از 16 هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم بهره برداری شده است