مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 18:352023-12-08سياسي

انتقاد دوباره امام جمعه دیشموک از بی توجهی راهداری


امام جمعه دیشموک از بی توجهی راهداری به راه های روستایی انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک امام جمعه دیشموک در خطبه های این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره طوفان الاقصی گفت: از فرمایشات ایشان چند نکته قابل برداشت است.

  حجت الاسلام راوند زنده ترین نمونه شکست آمریکا در خاورمیانه را از دیدگاه رهبری عملیات طوفان الاقصی بیان کرد و گفت: این عملیات نشانه شکست اطلاعاتی و نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی در خاورمیانه است.

  وی با اشاره به نقشه آمریکا و اسراییل برای محو نام فلسطین از نقشه جهانی گفت: این عملیات نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای طرح خاورمیانه جدید و معامله قرن را نقش بر آب کرد.

   این خطیب جمعه هدف آمریکا از این فتنه انگیزی و دشمنی با کشورهای مسلمان را غارت منابع و منافع این کشورها دانست و گفت: آمریکا می خواهد که کسی جرات مقابله با او را نداشته باشد اما اکنون جغرافیای غرب آسیا دستخوش تغییراتی است اما نه به دست آمریکا بلکه به دست مقاومت اسلامی.

  امام جمعه دیشموک با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که باید فلسطینیان با رای گیری و همه پرسی سرنوشت کشورشان را تعیین کنند گفت: این اتفاق در آفریقای جنوبی رخ داد و تبعیض نژادی پایان یافت و یقیناً اگر در فلسطین همه پرسی صورت گیرد، باعث طرد شدن اسراییل از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دوباره امام جمعه دیشموک از بی توجهی راهداری

انتقاد دوباره امام جمعه دیشموک از بی توجهی راهداری