مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:592023-11-27حوادث

مهار آتش سوزی در پارک ملی بوجاق


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: بالغ بر 5000 از اراضی تالابی و نیزاری پارک ملی خشکی - دریایی بوجاق طعمه حریق و بعد از حدود سه ساعت این آتش سوزی مهار شد.

- ایسنا/گیلان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: بالغ بر 5000 از اراضی تالابی و نیزاری پارک ملی خشکی - دریایی بوجاق طعمه حریق و بعد از حدود سه ساعت این آتش سوزی مهار شد.

رامین زراعتی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با اعلام این خبر گفت: آتش سوزی گسترده ای که از عصر روز گذشته، 5 آذر ماه در بخش هایی از پارک ملی بوجاق کیاشهر شروع شده بود، سرانجام با تلاش عوامل آتش نشانی، بخشداری، ستاد مدیریت بحران شهرستان، شهرداری و محیط بانان یگان حفاظت شهرستان آستانه اشرفیه پس از حدود سه ساعت مهار شد.

وی افزود: این حریق که به دلیل وزش باد گرم آغاز و به سرعت گسترده شده بود، منطقه ای با وسعت پنج هکتار از نیزارها و اراضی تالابی را طعمه حریق کرد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان خاطرنشان کرد: هم اکنون حریق کاملا مهار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان از اعلام آماده باش یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان به منظور پیشگیری و مقابله با آتش سوزی جنگل ها خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی در پارک ملی بوجاق

مهار آتش سوزی در پارک ملی بوجاق