مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 08:352023-11-29فرهنگي

مشگین شهر میزبان شصت و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان


مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از برگزاری شصت و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در بهمن ماه سال جاری به میزبانی شهرستان مشگین­ شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، امیر رجبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان مشگین شهر، روزهای دوم تاپنجم بهمن­ ماه سال جاری، میزبان دوره شصت و هشتم جشنواره سینمای جوان ایران خواهد بود، اظهار کرد: در این رویداد مهم سینمایی،  هنرمندان استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، لرستان، ایلام، کرمانشاه، زنجان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کردستان و اردبیل، آثار تولیدی خود را در بخش های فیلم و عکس به رقابت و نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: این جشنواره در راستای توزیع عادلانه برنامه های فرهنگی و هنری و با هدف معرفی و نمایش آثار تولیدی دفاتر انجمن سینمای جوان در شهرستان های این 11استان کشور برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به ظرفیت های فرهنگی، تاریخی، جغرافیایی و گردشگری شهرستان مشگین شهر عنوان کرد: این جشنواره فرصتی مغتنم برای تکریم هنرمندان عکاس و فیلم ساز جوان کشور و معرفی بهتر خطه گل آذین مشگین شهر توسط،هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشگین شهر میزبان شصت و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان

مشگین شهر میزبان شصت و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان