مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 18:552023-12-11فرهنگي

«همراه با خاطره ها» تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید محمود اسلامی با ابراز خرسندی از استقبال ویژه ای که از اجرای استاد انتظامی صورت گرفته، گفت: رویداد «همراه با خاطره ها» جلوه ای از توانمندی های موسیقی فاخر ایرانی را به نمایش گذاشت و در این شب ها در تالار وحدت شاهد .

- معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست بنیاد رودکی از تمدید کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری استاد مجید انتظامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید محمود اسلامی با ابراز خرسندی از استقبال ویژه ای که از اجرای استاد انتظامی صورت گرفته، گفت: رویداد همراه با خاطره ها جلوه ای از توانمندی های موسیقی فاخر ایرانی را به نمایش گذاشت و در این شب ها در تالار وحدت شاهد این بودیم که هنر استاد انتظامی پیوندی میان نسل های مختلف ما برقرار کرده بود.

وی افزود: عطف به مأموریت های بنیاد رودکی در توسعه موسیقی فاخر ایرانی و استقبال ویژه ای که از این رویداد شد از طرف وزیر محترم مأمور شدم که مذاکره ای برای ادامه این رویداد انجام دهم.

طی این گفتگو، استاد علیرغم مشکل جسمی که دارند تاکید داشتند که صرفا به خاطر حال خوب مردم کشورم و فراهم کردن استفاده مردم از این رویداد موسیقایی با تمدید اجرا موافق هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همراه با خاطره ها» تمدید شد

«همراه با خاطره ها» تمدید شد