مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 23:102023-11-24اقتصادي

توجه به صنعت کفش مانع خام فروشی کشور می شود


رییس انجمن صنایع کفش ماشینی استان قم گفت: کفش یکی از محصولاتی است که در صنایع پایین دست تولید شده و مانع خام فروشی می شود؛ صنعت کفش ظرفیت اشتغال زایی بسیار بالایی دارد و همچنین می تواند ارزآوری خوبی برای کشومان از طریق صادرات داشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جواد شعبان زاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه مترکس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف ما برای برگزاری این نمایشگاه ایجاد همدلی و صمیمیت بین صنعتگران کفش بود که به نظرم امشب به وفور شاهد آن بودیم.

وی افزود: بازخوردی که از غرفه داران در این چند شب به ما داده شد، از این نمایشگاه رضایت نسبی دارند و امیدوارم با تلاش من و همکارانم در نمایشگاه سال آینده دیگر شاهد کم و کاستی ها نباشیم.

رییس انجمن صنایع کفش ماشینی استان قم با اشاره به حضور مسئولین کشوری و استانی در این نمایشگاه گفت: در طول این چند شب شاهد حضور بسیاری از مسئولین کشوری و استانی از جمله معاون وزیر صمت، مدیرعامل رییس بورس کالای کشور، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار قم، فرماندار قم، مدیرکل صمت قم و سایر مسئولان بودیم.

وی اشاره کرد: در جلساتی که با مسئولین کشوری و استانی داشتیم سعی کردیم مطالبات صنعتگران کفش را به اطلاع آن ها رسانده تا بتوانیم مشکلات همکارانمان را حل کنیم، مطالباتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به صنعت کفش مانع خام فروشی کشور می شود

توجه به صنعت کفش مانع خام فروشی کشور می شود