مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-23اقتصادي

9000 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه کاره داریم


معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به وجود 9000 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه کاره در کشور، گفت: در بهترین حالت 30 سال زمان برای تکمیل این پروژه ها نیاز است.

- ایسنا/کرمانشاه معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به وجود 9000 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه کاره در کشور، گفت: در بهترین حالت 30 سال زمان برای تکمیل این پروژه ها نیاز است.

  محسن منصوری امروز (دوم آذر) در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به کرمانشاه، با اشاره به وجود 9000 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه کاره در کشور، گفت: این درحالی است که اعتبارات تملک دارایی ما در بهترین حالت سالانه 300 هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: این تعداد پروژه و این میزان اعتبار نشان می دهد که اگر پروژه جدیدی تعریف نشده و قیمت ها هم افزایش نیابد، 30 سال زمان نیاز است که همین پروژه های نیمه کاره را تمام کنیم.

وی افزود: در این بین دو راه بیشتر نداریم، یا بنشینیم و گلایه کنیم که این چه وضعی است و یا واقع بینانه طبق دخل و خرجمان و بر اساس اولویت جلو برویم و تکمیل پروژه های اقتصادی که می تواند درآمدزا باشد را در اولویت قرار دهیم.

معاون اجرایی رییس جمهور تاکید کرد: علاوه بر این، در آینده باید به اندازه وسعمان پروژه تعریف کنیم و پروژه های تعریف شده را هم سریع تمام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9000 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه کاره داریم

9000 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه کاره داریم