مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:272023-11-22سياسي

43کیلومتر مسیل در استان ایلام وجود دارد


حمید مجیدی عضو شورای اسلامی شهر ایلام صبح امروز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به بارش های سیل آسا روز اخیر گفت: در شهر ایلام 43 کیلومتر مسیل وجود دارد که از این میزان 23 کیلومتر آن مسیل سرپوشیده است که متاسفانه این مسیل ها دریچه بازدید ندارد و از سال 1307 احداث شده اند و کف سازی برای آنان صورت نگرفته است و تنها  یک و نیم کیلومتر آن کف سازی ثقلی شده است که از استحکام لازم برخوردار نیست.

  وی افزود: 20 کیلومتر این مسیل ها  نیاز به دیوارکشی و پوشاندن دارند که الان رو باز هستند که نمونه های آن در پیچ آشوری، انتهای مصلی و.

قابل مشاهده هستند و باعث ایجاد مشکلات اساسی در شهر ایلام شده است.

  رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام یادآور شد: تقریبا میتوان گفت که این 43 کیلومتر مسیل از پنج شاخه اصلی از جمله ارغوان، بانبرز دانشگاه آزاد، حمداله زراعتی و استانداری تشکیل شده است.

  وی عنوان کرد: شهرداری ایلام برای ترمیم و تقویت مقطعی این مسیل ها بین 400 تا 600 میلیارد تومان به بودجه نیاز دارد و اگر کل 43 کیلومتر مسیل را ترمیم و تقویت و قسمت هایی را که روباز هستند بپوشانیم بر اساس نرخی که پارسال برآورد شده است یک هزار و سیصد میلیارد تومان و بر اساس تورم و تمام هزینه های جانبی که افزایش یافته است امسال حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43کیلومتر مسیل در استان ایلام وجود دارد

43کیلومتر مسیل در استان ایلام وجود دارد