مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-09اقتصادي

آغاز سرشماری نفوس و مسکن بافت تاریخی یزد


معاون میراث فرهنگی استان یزد با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن در بافت تاریخی شهر یزد، از تداوم این سرشماری تا نیمه دیماه خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون میراث فرهنگی استان یزد با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن در بافت تاریخی شهر یزد، از تداوم این سرشماری تا نیمه دیماه خبر داد.

عبدالمجید شاکری شمسی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: سرشماری نفوس و مسکن در بافت تاریخی با هدف کلی گردآوری اطلاعات و آمار از جمعیت، مسکن و تهیه اطلاعات بناهای تاریخی، بناهای خالی از سکنه و در نهایت برنامه ریزی مشخص با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و شهرداری منطقه بافت تاریخی یزد با حضور 60 نفر از نیروهای آموزش دیده در محدوه بافت تاریخی از تاریخ پانزدهم آذرماه شروع شده است.

وی با بیان این که این سرشماری تا پانزدهم دیماه ادامه خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد این برنامه با همکاری جامعه محلی و ساکنین بافت تاریخی در مدت یک ماه به سرانجام برسد.

معاون میراث فرهنگی استان خاطرنشان کرد: در مدیریت یکپارچه بافت تاریخی بدون داشتن یک برنامه جامع آماری و داده های اطلاعاتی، نمی توان در زمینه مسائل شهری و زیر ساختی تصمیم گیری خوبی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سرشماری نفوس و مسکن بافت تاریخی یزد

آغاز سرشماری نفوس و مسکن بافت تاریخی یزد