مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:102023-11-25سياسي

در دانشگاه ها به تمام سلایق فرهنگی توجه کنیم


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کم توجهی به سلایق و ذائقه دانشجویان در برنامه های فرهنگی را از چالش های حوزه فرهنگ برشمرد و گفت: برای حضور داشتن نسل جدید در حوزه های فرهنگی، - ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کم توجهی به سلایق و ذائقه دانشجویان در برنامه های فرهنگی را از چالش های حوزه فرهنگ برشمرد و گفت: برای حضور داشتن نسل جدید در حوزه های فرهنگی، باید برنامه ها را متناسب با سلایق شان و با تدبیر هدایتگرانه بخش فرهنگی دانشگاه طراحی کنیم.

  علیرضا کلانتر مهرجردی، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مهمترین چالش های فرهنگی دانشگاه، اظهار کرد: یکی از مهمترین چالش ها در دهه گذشته این بوده که مسائل و محیط فرهنگی دانشگاه نسبت به حوزه پژوهش و آموزش توازن لازم را نداشته است.

به عبارتی در اولویت قرار نداشتن مسائل فرهنگی در دانشگاه و نتایج آن یکی از دل نگرانی ها در زمانه اخیر است که باید با جدیت به آن پرداخت و به اقدامات جبرانی نیاز دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه پس از انقلاب اسلامی اولین مأموریتی که یافت، بومی شدن مبتنی بر مبانی و نیاز جامعه ایرانی بود و در شناسایی مرکزیت این قصه، در اولویت قرار گرفتن مسائل فرهنگی دانشگاه مفروض است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دانشگاه ها به تمام سلایق فرهنگی توجه کنیم

در دانشگاه ها به تمام سلایق فرهنگی توجه کنیم