مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-16سياسي

عملکرد شایسته در مناسبت ها و تقدیر فرمانده سپاه از شرکت نفت و گاز گچساران


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: صنعت نفت گچساران امروز به الگویی برای دیگر دستگاه ها تبدیل شده است خط مقدم اقتصاد کشور ایستاده و با روحیه انقلابی و جهادی نیز در کنار مردم حضور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سرهنگ پاسدار ناصر صالحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در دیدار با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: تلاش بی وقفه کارکنان صنعت نفت در تمام دوران انقلاب اسلامی ستودنی است.

وی بیان کرد: جا دارد از مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بخاطر ایجاد آرامش و اعتماد در بین کارکنان و خانواده های شرکت بهره برداری نفت این شهرستان و همچنین ایجاد روحیه امید و اعتماد در بین مردم شهر تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: کارکنان صنعت نفت در قلب اقتصاد کشور در شرایط مختلف نگذاشته اند شریان نفت متوقف شود.

صالحی عنوان کرد: اقدامات ارزشمند مدیریت و کارکنان مؤمن و ولایت مدار شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در احداث موکب ثابت استان، خدمات رسانی به مردم شهر و روستاهای همجوار تاسیسات صنعت نفت ارزشمند است.

وی گفت: تعمیر و بازسازی سقف و سیستم سرمایشی و گرمایشی گلزار مطهر شهدا ، مصلی نماز جمعه؛خدمات رسانی به مراسم عظیم اربعین حسینی، اقدامات فرهنگی و عمرانی موثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد شایسته در مناسبت ها و تقدیر فرمانده سپاه از شرکت نفت و گاز گچساران

عملکرد شایسته در مناسبت ها و تقدیر فرمانده سپاه از شرکت نفت و گاز گچساران