مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-18اقتصادي

اجرای پروژه آب رسانی ناحیه صنعتی پارس آباد با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از تکمیل اجرای پروژه آبرسانی به ناحیه صنعتی پارس آباد با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی ظهر امروز در بازدید از ناحیه صنعتی پارس آباد اظهار کرد: از جمله مشکلات حال حاضر ناحیه صنعتی پارس آباد، کمبود آب صنعتی است که برای حل این مشکل، پروژه تامین آب از کانال مغان در حال انجام است که برای اجرای آن، اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی از اتمام این پروژه مهم زیرساختی تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: ایستگاه پمپاژ آب، مخزن بتنی یک هزار مترمکعبی و خط انتقال آب به طول 5.

5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در این ناحیه صنعتی اجرایی شده است که برای تکمیل فرآیند آب رسانی، پروژه منبع هوایی 100 مترمکعبی نیز با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در حال اجرا است.

علایی ادامه داد: ناحیه صنعتی پارس آباد با مساحت 100 هکتار از جمله نواحی صنعتی مهم استان اردبیل محسوب می شود که پس از بهره برداری از این پروژه، مشکل آب واحدهای تولیدی مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از واگذاری 54 قرارداد واگذاری حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی پارس آباد خبر داد و افزود: تاکنون 8 واحد تولیدی در این ناحیه صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه آب رسانی ناحیه صنعتی پارس آباد با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال

اجرای پروژه آب رسانی ناحیه صنعتی پارس آباد با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال