مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-05اقتصادي

ساخت یک مجموعه ورزشی در کرمان و ثبت یک رکورد عجیب، 30 سال، 30 درصد پیشرفت!


بزرگ ترین مجموعه ورزشی کارگران در شمال استان کرمان از سال 1373 در شهرستان زرند کلنگ زنی شد و قرار بود به صورت کامل و مجزا به بهره برداری برسد، حالا اما با گذشت حدود 30 سال از آن روز، - خبرگزاری فارس کرمان – فاطمه اکبرزاده: بزرگ ترین مجموعه ورزشی کارگران در شمال استان کرمان از سال 1373 در شهرستان زرند کلنگ زنی شد و قرار بود به صورت کامل و مجزا به بهره برداری برسد.

اما با گذشت حدود 30 سال، فقط 30 درصد این مجموعه تکمیل شده که آن هم این روزها فرسوده و نیاز به بازسازی دارد.

طی این سال ها مردم شهرستان زرند خواستار تکمیل اولین مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان بودند، موضوعی که این روزها پررنگ تر شده است.

فضای داخلی مجموعه ورزشی کارگران زرند  کودک بودم که ساخت این مجموعه شروع شد! یکی از شهروندان زرندی در این رابطه به خبرنگار فارس در زرند، گفت: من خردسال بودم که پشت سر پدرم روی موتور سیکلت نشسته و هنگام عبور از جاده شهداء دانشجو، شاهد شروع عملیات احداث مجموعه ورزشی کارگران بودم حالا هم بعد از گذشت 30 سال متاسفانه هنوز نیمه کاره رها شده و تنها یک سالن ورزشی در گوشه آن احدات کرده اند.

30 سال قبل وقتی باخبر شدم، سجده شکر به جای آوردم اما هنوز منتظریم تا تمام شود بذیون یکی دیگر از شهروندان با گلایه مندی از تاخیر بسیار زیاد دست اندرکاران در تکمیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت یک مجموعه ورزشی در کرمان و ثبت یک رکورد عجیب، 30 سال، 30 درصد پیشرفت!

ساخت یک مجموعه ورزشی در کرمان و ثبت یک رکورد عجیب، 30 سال، 30 درصد پیشرفت!