مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-19سياسي

کاظمی آشتیانی یک الگوی علمی و فرهنگی برای نسل جوان است


رییس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: تبلور عینی علم جهادی و جهاد علمی از خصوصیات بارز دکتر کاظمی آشتیانی بود و معرفی این جهادگر مومن برای نسل جوان یک ضرورت است.

- "کاظمی آشتیانی" یک الگوی علمی و فرهنگی برای نسل جوان است ایسنا/کردستان رییس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: تبلور عینی علم جهادی و جهاد علمی از خصوصیات بارز دکتر کاظمی آشتیانی بود و معرفی این جهادگر مومن برای نسل جوان یک ضرورت است.

اکبر اسدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دکتر کاظمی آشتیانی با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر و با توکل بر خدا که نشات گرفته از روحیه جهادی بود، توانست حرکت علمی کشور را سرعت بخشیده و ایران عزیز را در تولید و تکثیر سلول های بنیادی جنینی در جمع چند کشور مطرح دنیا قرار دهد.

وی، تواضع و فروتنی دکتر کاظمی آشتیانی را بارزترین ویژگی ایشان ذکر و بیان کرد: معرفی این شخصیت های علمی و فرهنگی و آشنایی نسل جوان با چنین ویژگی هایی یک ضرورت است.

رییس جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: ویژگی های شخصیتی و موفقیت ها و اقدامات شایسته دکتر آشتیانی سبب شد تا رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمان ها و مناسبت های مختلف، به ویژگی های متمایزی از این جهادگر فقید اشاره کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظمی آشتیانی یک الگوی علمی و فرهنگی برای نسل جوان است

کاظمی آشتیانی یک الگوی علمی و فرهنگی برای نسل جوان است