مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-07سياسي

اخلاق حسینی در سطح جامعه و در بین جوانان فراگیر شود


موکب بهترین فرصت نظام اسلامی برای یارگیری انقلاب جهانی عاشورایی است و باید میدان را برای ورود جوانان به موکب ها فراهم و در حوزه دانشجویی کار شود تا اخلاق حسینی فراگیر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری شهرستان نکا ظهر امروز در جمع موکب داران و خادمین انصارالحسین(ع) در اردوی سیاحتی زیارتی مشهد مقدس اظهار کرد: شما خادمان اهل بیت در موکب ها حرکت فرهنگی بزرگی برعهده دارید و باید از همه ظرفیت ها به درستی استفاده کرد.

  وی افزود: دشمن با همه توان در حوزه فضای مجازی وارد شده و ما باید وجود تلاش های فراوان، بیشتر و میدانی تر در میدان بوده و بیدار باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا یادآور شد: باید از این فرصت ها استفاده و میدان را برای ورود جوانان به موکب ها فراهم و در حوزه دانشجویی کار شود تا اخلاق حسینی فراگیر شود و بدانیم که اگر بیدار نباشیم ضربه می بینیم.

رمضانی با بیان اینکه همه شما منتخب هستید برای موکب امام حسین(ع) و باید از خودتان و خودمان مراقبت کنید، خاطرنشان کرد: مراقبت از خود در حوزه های مختلف مهم است و باید بدانید که برای کسی تلاش می کنید که فرزند حضرت زهراست و سراسر زندگی این ائمه قابل درس گیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق حسینی در سطح جامعه و در بین جوانان فراگیر شود

اخلاق حسینی در سطح جامعه و در بین جوانان فراگیر شود