مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 18:052023-11-22حوادث

نجات معجزه آسای سرنشینان خودرو سواری پراید در حادثه تصادف


در حادثه تصادفی که در کمربندی شیراز ـ سپیدان بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با کامیون بنز رخ داد، آتش نشانان شیرازی توانستند راننده و سرنشین خودرو پراید را نجات دهند.

- ایسنا/فارس در حادثه تصادفی که در کمربندی شیراز ـ سپیدان بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با کامیون بنز رخ داد، آتش نشانان شیرازی توانستند راننده و سرنشین خودرو پراید را نجات دهند.

حادثه تصادفی امروز، اول آذرماه در کمربندی شیراز ـ سپیدان رخ داد که در ساعت 14:47 طی تماس با سامانه 125 مرکز فرماندهی آتش نشانی شیراز خبر اعلام واژگونی کامیون بنز بر روی پراید انجام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاهای 24 و 8 به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک دستگاه پراید به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود منحرف و به چرخ عقب کامیون بنز برخورد می کند که سبب واژگونی کامیون بنز بر روی خودرو پراید می شود.

بر اثر این حادثه راننده و سرنشین خودرو پراید در داخل خودرو محبوس شده بودند که توسط تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی شیراز و با استفاده از تجهیزات تخصصی موفق می شوند در کوتاه ترین زمان ممکن هر دونفر را از خودرو خارج و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دهند.

همچنین بنابر این گزارش آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات معجزه آسای سرنشینان خودرو سواری پراید در حادثه تصادف

نجات معجزه آسای سرنشینان خودرو سواری پراید در حادثه تصادف