مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-15سياسي

امام جمعه بجنورد: حق وتو یعنی اجرای قانون جنگل


حق وتو یعنی قانون جنگل یعنی قانون قدرت های زورگو و اگر هر کشوری در کنار این قدرت های دارای حق وتو قرار بگیرد هیچ قانونی علیه آنها تصویب نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان که در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه تعدادی از نیروهای انتظامی که توسط گروهک جیش الظلم هدف قرار گرفته شدند به شهادت رسیدند که این حادثه را به مردم، نیروهای انتظامی تسلیت عرض می کنیم.

وی گفت: از مسائل مهم کشور وحدت بین حوزه و دانشگاه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: غرب دائماً تلاش دارد تا موضوع جدایی دین از سیاست را پیش ببرد، گاهی پا را فراتر از این هم گذاشتند و بیان کرده که علم و دین با یکدیگر تضاد دارند و اگر می خواهیم پیشرفت علمی داشته باشیم باید دین را از دانشگاه ها دور کنیم.

وی ادامه داد: همه ادیان با ضایع شدن حقوق ضعیفان مخالف هستند، دین فروتنی و مردمداری را سفارش می کند، دین با شهوترانی و فسادهای مختلف در جامعه مخالف است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: غرب این را پیگیری کرد و به دلیل اینکه نخواست مانعی در پیش روی او وجود داشته باشد دین را از جامعه حذف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بجنورد: حق وتو یعنی اجرای قانون جنگل

امام جمعه بجنورد: حق وتو یعنی اجرای قانون جنگل