مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-03اقتصادي

به دنبال اشتغال واقعی هستیم


استاندار گیلان، خواستار تطبیق ارزیابی های سامانه رصد اشتغال با آمارهای سازمان تامین اجتماعی شد و گفت: آمارهای اشتغال را کاملا رصد خواهیم کرد تا اشتغال واقعی ایجاد شود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، خواستار تطبیق ارزیابی های سامانه رصد اشتغال با آمارهای سازمان تامین اجتماعی شد و گفت: آمارهای اشتغال را کاملا رصد خواهیم کرد تا اشتغال واقعی ایجاد شود.

اسدالله عباسی امروز، 12 آذرماه در جلسه کارگروه امور اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان گیلان، با بیان اینکه در بخش های تولید و اشتغال و اقتصاد با هدف ارتقای معیشت و رفاه مردم باید حداکثر توان خودمان را به کار بگیریم، اظهار کرد: باید در راستای برنامه های راهبردی دولت برای رشد اقتصادی گام برداریم.

وی خواستار تطبیق ارزیابی های سامانه رصد اشتغال با آمارهای سازمان تامین اجتماعی شد و افزود: بیمه پشتوانه بخش اشتغال است و لذا پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اعم از کارفرمایی و مشاغل خانگی باید با بیمه همراه باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه دستگاه های اقتصادی و نهادهای حمایتی به ویژه کمیته امداد و بهزیستی حتما اشتغال با بیمه را مد نظر قرار دهند، گفت: تسهیلات ابلاغی به دستگاه ها جهت تخصیص به بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی، حتما باید با بیمه باشد و بدون بیمه اشتغال را نمی پذیریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال اشتغال واقعی هستیم

به دنبال اشتغال واقعی هستیم