مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-13سياسي

برگزاری 4 هزار یادواره شهدا در مازندران


فرمانداه سپاه کربلا با اشاره به اینکه دیارعلوی در سال گذشته چهار هزار یادواره شهدا برگزار کرده است، گفت: دوهزار یادواره در مدارس و دوهزار یادواره در سطح استان مازندران برگزار شد که نشان می دهد همچنان مثل زمان جنگ پای انقلاب و نظام ثابت قدم هستیم.

- ایسنا/مازندران فرمانداه سپاه کربلا با اشاره به اینکه دیارعلوی در سال گذشته چهار هزار یادواره شهدا برگزار کرده است، گفت: دوهزار یادواره در مدارس و دوهزار یادواره در سطح استان مازندران برگزار شد که نشان می دهد همچنان مثل زمان جنگ پای انقلاب و نظام ثابت قدم هستیم.

سردار سیاوش مسلمی امروز در یادواره شهدای رسانه کشور و شهدای خبرنگار غزه که در دانشگاه آزاد شهرتان بابل برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به خصوص سردار سلیمانی و شهدای خبرنگار اظهار کرد: امروز میزبان چهارمین یادواره 330 شهید رسانه کشور و شهدای خبرنگار غزه هستیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این مجالس برای گم نکردن راه و مسیر شهداست افزود: هرچه داریم از سلامت عزت و ارامش به واسطه شهداست؛ شهدایی که رسالت زینبی داشتند.

سردار مسلمی با بیان اینکه دشمن سعی دارد جهان را در سکوت خبری نگه دارد اما شهدا با روایتگری میدان نبرد را به تصویر می کشند، تصریح کرد: نقشی که شهدای خبرنگار برای اسلام داشتند تخصصی و ویژه است، امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 4 هزار یادواره شهدا در مازندران

برگزاری 4 هزار یادواره شهدا در مازندران