مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-11اقتصادي

رییسی: اصلاح ساختارها باید در کنار اصلاح رفتارها صورت گیرد


رییس جمهور در افتتاح همایش «اقتصاد ایران» گفت: دولت مصمم است اصلاح ساختاری در برخی نهادها ایجاد کار کند و نیاز است در کنار آن اصلاح رفتاری نیز ایجاد کنیم تا به رشد اقتصادی برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزراسی فارس، همایش اقتصاد ایران با محور اصلاح ساختارها، ناترازی ها و نقش آفرینی نوین با حضور رییس جمهور، رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل بانک مرکزی افتتاح شد.

رییس جمهور در ابتدای سخنان خود گفت: انتظار مردم از دولت، صاحب نظران و از اندیشمندان انجام تحول در تمامی حوزه ها است و تحول یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: دیدن وضع موجود، نگاه به وضع مطلوب و کم کردن فاصله وضع موجود با وضع مطلوب، این نگاه تحولی باید همواره برای تمام صاحب نظران و برای دولت مردمان مورد توجه باشد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در در سخنان آغاز سال حرم رضوی گفت: برای دولت و برای اتاق های فکر و در همه محافل تحول یک ضرورت است و همواره باید در دستورکار قرار گیرد.

  رییس جمهور گفت: دولت مصمم است اصلاح ساختاری در برخی نهادها ایجاد کار کند و نیاز است در کنار آن اصلاح رفتاری نیز ایجاد کنیم تا به رشد اقتصادی برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: اصلاح ساختارها باید در کنار اصلاح رفتارها صورت گیرد

رییسی: اصلاح ساختارها باید در کنار اصلاح رفتارها صورت گیرد