مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-21سياسي

برگزاری سمفونی شهید سلیمانی در هفته مقاومت


استاندار کرمان از برگزاری سمفونی شهید سلیمانی در هفته مقاومت خبر داد و گفت: این سمفونی توسط یک گروه اپرای 100 نفره به سرپرستی مجید انتظامی برگزار می شود که یک کار فاخر هنری است .

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان از برگزاری سمفونی شهید سلیمانی در هفته مقاومت خبر داد و گفت: این سمفونی توسط یک گروه اپرای 100 نفره به سرپرستی مجید انتظامی برگزار می شود که یک کار فاخر هنری است .

محمدمهدی فداکار صبح امروز 30 آذرماه در شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: کار پژوهشی برای تهیه سند اقامه نماز انجام شده و وظایف و اقدامات هر دستگاه در آن مشخص شده است.

وی با اشاره به مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: همه دستگاه ها باید همکاری لازم در هفته مقاومت را داشته باشند و هرچه در بضاعت خود دارید در اختیار ستاد برگزاری مراسم سالگرد قرار دهید.

استاندار کرمان برقراری امنیت در ایام برگزاری مراسم سالگرد سردار دلها را کار بزرگی دانست و در ادامه از همه دست اندرکاران در ایجاد زیرساخت ها تشکر کرد و گفت: امسال زیرساخت ها بهتر از سال گذشته است.

وی بیان کرد: شهرهای ورودی استان از ظرفیت شهرستان های خود در ورودی شهرها برای خدمت رسانی به زائران به بهترین نحو استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سمفونی شهید سلیمانی در هفته مقاومت

برگزاری سمفونی شهید سلیمانی در هفته مقاومت