مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:452023-11-28اقتصادي

پیشرفت 53 درصدی کارخانه نوآوری اردبیل


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: کارخانه نوآوری پیشرفت فیزیکی مناسب 53 درصد را دارد که با اختصاص بودجه ای که در سفر دوم رییس جمهور به اردبیل صورت خواهد گرفت این پیشرفت افزایش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف عباسپور، صبح امروز در آیین افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان اردبیل که در محل نمایشگاه دائمی اردبیل برگزار شد، با بیان اینکه 2 پروژه عظیم در استان در حال اجرا است، اظهار کرد: کارخانه نوآوری پیشرفت فیزیکی مناسب 53 درصد را دارد که با اختصاص بودجه ای که در سفر دوم رییس جمهور به اردبیل صورت خواهد گرفت این پیشرفت افزایش خواهد یافت.

پروژه ساختمان جدید پارک علم و فناوری و مرکز رشد به مساحت 300 متر مربع که بتن ریزی آن انجام شده است.

11 دستاورد جدید پژوهشی و فناوری رونمایی می شود وی با اشاره به اهداف افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در اردبیل افزود: در طول سال 1401 تا سال 1402 با همکاری دانشگاه ها، 11 دستاورد جدید معرفی شد که برخی از آن ها در این نمایشگاه افتتاح خواهند شد.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه این نمایشگاه تا 9 آذر برگزار می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه 76 غرفه در قالب 150 شرکت دانش بنیان حضور دارند و برخی از این فناوران مستعد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 53 درصدی کارخانه نوآوری اردبیل

پیشرفت 53 درصدی کارخانه نوآوری اردبیل