مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-13سياسي

نخستین سالگرد شهید مدافع امنیت در قم برگزار شد


مراسم سالگرد طلبه بسیجی شهید مدافع امنیت «حسن مختارزاده» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم اولین سالگرد طلبه بسیجی شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده با حضور خانواده این شهید مظلوم، مسئولان استانی، جمعی از دانشجویان دانشگاه های استان و همچنین کارکنان دانشگاه ها به ویژه دانشگاه علوم پزشکی قم در مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار شد.

این مراسم با حضور خانواده شهید حسن مختارزاده، مهدی مصری رییس دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونین وی، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین طاهری رییس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم، رسول حیدرلو مسئول ایثارگران سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم و همچنین با مشارکت برخی از نهادها و دستگاه های مختلف برگزار شد که دانشگاه های استان از جمله دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در برگزاری این برنامه مشارکت داشتند.

پدر شهید مختار زاده در این مراسم در سخنانی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ایشان را مورد توجه قرار داد و گفت: مردم داری، عشق به ولایت و تأسی و توسل این شهید بزرگوار به صدیقه طاهره حضرت زهرا(س) در زندگی اش و همچنین آمادگی شهید مختارزاده برای دفاع از ولی فقیه زمان خود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سالگرد شهید مدافع امنیت در قم برگزار شد

نخستین سالگرد شهید مدافع امنیت در قم برگزار شد