مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 22:352023-12-16سياسي

رییس و دبیر شورای ائتلاف کردستان در سمت های خود ابقا شدند


با برگزاری انتخابات و رای مخفی اعضا، رییس و دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان در سمت های خود ابقا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شامگاه امروز شنبه انتخابات شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در سنندج برگزار شد.

در این انتخابات که با حضور اعضا و رای مخفی در ساختمان شورا برگزار شد، حجت الاسلام سیدمحمد سادات به عنوان رییس و محرم وزیری به عنوان دبیر در سمت های خود ابقا شدند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان در این نشست گفت: هفته گذشته انتخابات مجمع شورا برگزار شد که هفت نفر از جوانان، هفت نفر لز بانوان و 18 نفر از پیشکسوتان به عنوان اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند.

محرم وزیری افزود: یکی از مشخصه های مهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان در پنج سال اخیر، استفاده از خرد جمعی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه انتحابات مهم و حائز اهمیتی در پیش رو داریم لذا می طلبد اعضای شورا همانند گذشته احساس مسوولیت کنند و مردم را به مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح ترین فرد دعوت کنند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان هم در این جلسه گفت: سال هاست که یک حرکت سیاسی جمعی را در قالب شورای ائتلاف شروع کرده ایم که امروز یکی از شوراهای ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس و دبیر شورای ائتلاف کردستان در سمت های خود ابقا شدند

رییس و دبیر شورای ائتلاف کردستان در سمت های خود ابقا شدند