مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-12اجتماعي

استواری مسیر فنی و حرفه ای بر توانمندسازی نیروی انسانی است


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با اشاره به این که تربیت نیروی انسانی متخصص و نیروی کار ماهر از رسالت های مهم این سازمان است، استواری مسیر فنی و حرفه ای را بر توانمندسازی نیروی انسانی دانست.

- ایسنا/یزد مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با اشاره به این که تربیت نیروی انسانی متخصص و نیروی کار ماهر از رسالت های مهم این سازمان است، استواری مسیر فنی و حرفه ای را بر توانمندسازی نیروی انسانی دانست.

مجید حق جو امروز سه شنبه(21 آذر) در بازدید از کارخانه احیاء مستقیم آهن اسفنجی فولاد غدیر ایرانیان در اردکان با برشمردن ظرفیت های آموزشی و تجهیزاتی مراکز فنی و حرفه ای در استان یزد، تصریح کرد: در حوزه سنجش و آزمون نیروهای مورد نیاز در جذب مصاحبه های تخصصی و عمومی به ویژه در صنایع از سوی فنی و حرفه ای به اذعان مسئولان امر، بسیار رضایت بخش بوده است.

وی از فعالیت ها و استقبال پرشور نوجوانان و جوانان از دوره های مراکز شهرستان ها به ویژه در شهرستان اردکان به نیکی یاد کرد و افزود: طرح آموزش های دوگانه، محیط کار واقعی، مهارت بنیان، آموزش نیروهای وظیفه، مددجویان و بهبود یافتگان از اعتیاد از جمله اقدامات تاثیرگذار فنی و حرفه ای استان یزد به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استواری مسیر فنی و حرفه ای بر توانمندسازی نیروی انسانی است

استواری مسیر فنی و حرفه ای بر توانمندسازی نیروی انسانی است