مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 19:452023-12-12سياسي

آموزش مهارت های شغلی به سربازان کشور


مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی نیرو های مسلح کشور گفت: سربازان حین خدمت بسته به علاقه شخصی و نیاز بازار مهارت های شغلی را فرا می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی کمالی صبح امروز در حاشیه سفر به شهرکرد، گفت: سربازان حین خدمت بسته به علاقه شخصی و نیاز بازار مهارت های شغلی را فرا می گیرند.

  مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی نیرو های مسلح کشور افزود: سالانه 350 هزار جوان وارد امر مقدس سربازی می شوند که از این پس به آن ها مهارت های شغلی و حرفه ای آموزش داده می شود.

وی ادامه داد: قرارگاه مهارت آموزی مشاغل به سربازان و کادر وظیفه نیرو های مسلح در سراسر استان ها با مسئولیت استانداری تشکیل شده و آموزش ها بر اساس اولویت و نیاز هر منطقه ارائه می شود.

کمالی آموزش ها را به 2 بخش عمومی و تخصصی تقسیم کرد و گفت: سبک زندگی، کسب و کار سواد مالی، امداد و نجات، گردشگری، تبلیغات فنی، مهندسی کشاورزی، برنامه نویسی و عکاسی بخشی از این مهارت آموزی هاست.

وی، تعمیرکار سخت افزار تلفن همراه، برق خودرو، تعمیرات لوازم گرمایشی، نانوایی سنتی و لواش، پیرایشگری مردانه، درب و پنجره سازی پروفیل آهنی، نصاب کولر های گازی و آشپزی را از دیگر آموزش های حین خدمت به سربازان عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت های شغلی به سربازان کشور

آموزش مهارت های شغلی به سربازان کشور