مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-12سياسي

داعش یک تهاجم فرهنگی با نام اسلام صهیونیستی بود


سردار امام قلی همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: داعش در سوریه و عراق یک تهاجم فرهنگی با نام اسلام صهیونیستی برای بدنام کردن مسلمانان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد سردار محمد امام قلی شامگاه دوشنبه در مراسم بدرقه سه شهید گمنام که در دانشگاه آیت الله بروجردی(ره) و با حضور دانشجویان در مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: داعش در سوریه و عراق یک تهاجم فرهنگی با نام اسلام صهیونیستی برای بدنام کردن مسلمانان با شعار الله اکبر و برای ضربه زدن به انقلاب ما بود.

وی افزود: ایران اسلامی با هماهنگ کردن جبهه مقاومت با فرماندهی سردار سلیمانی به سوریه و عراق کمک کرد تا دشمنان نتواند به ایران دسترسی پیدا کنند.

همرزم شهید سلیمانی اظهار داشت: در غزه نیز دشمنان قصد ضربه زدن به دین و مذهب اسلام را دارند، آنان از کودک کشی هدف دارند صهیونیست ها و آمریکایی ها اعتقادی به کشورهای غیر از خودشان ندارند.

سردار امام قلی افزود: سردار سلیمانی یک نمونه از انسان های خدوم با رفتاری متواضع بود، او لقب مرد میدان از طرف رهبری نام گرفت، امروز بدون هزینه ما، حزب الله لبنان و مجاهدان عراقی در مقابل دشمنان ایستاده اند زیرا آنان شهید سردار سلیمانی را درک کرده و به او اعتماد و اعتقاد داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش یک تهاجم فرهنگی با نام اسلام صهیونیستی بود

داعش یک تهاجم فرهنگی با نام اسلام صهیونیستی بود