مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-27سياسي

بهره برداری از بیمارستان رسول اکرم (ص) در خدابنده اولویت دارد


نماینده استان زنجان در شورای عالی استان ها گفت: بهره برداری از بیمارستان 220 تختخوابی رسول اکرم (ص) از مطالبات اولویت دار مردم خدابنده است.

- بهره برداری از بیمارستان رسول اکرم (ص) در خدابنده اولویت دارد ایسنا/زنجان نماینده استان زنجان در شورای عالی استان ها گفت: بهره برداری از بیمارستان 220 تختخوابی رسول اکرم (ص) از مطالبات اولویت دار مردم خدابنده است.

مجید اوصانلو در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه بهداشت و درمان خدابنده، بیان کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم در این حوزه، تکمیل بیمارستان در حال ساخت شهر خدابنده است.

وی با اشاره به اینکه از کلنگ زنی بیمارستان رسول اکرم (ص) که یکی از نیازهای اصلی حوزه بهداشت و درمان شهرستان است، چند سال گذشته است، ادامه داد: پس از گذشت پنج سال از آغاز ساخت این بیمارستان هنوز به سرانجام نرسیده است.

او با توضیح اینکه شهرستان خدابنده که پهناورترین شهرستان شمال غرب کشور با جمعیت 200 هزار نفر است، فقط یک بیمارستان قدیمی دارد، اظهار کرد: با توجه به جمعیت بالای منطقه، این بیمارستان جوابگوی نیازها نیست.

نماینده استان زنجان در شورای عالی استان ها افزود: گاهی مردم شهرستان برای تامین نیازهای درمانی به ناچار به شهرهای اطراف سفر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بیمارستان رسول اکرم (ص) در خدابنده اولویت دارد

بهره برداری از بیمارستان رسول اکرم (ص) در خدابنده اولویت دارد