مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-16اقتصادي

بهره برداری از 30 پروژه شهری و 2 ایستگاه مترو در منطقه 5 تا پایان سال


شهردار منطقه 5 با بیان اینکه 46 پروژه توسعه محلی بهره برداری شده امروز ذیل ایده های مردم در طرح «من شهردارم 1» اجرا شده است، گفت: در ایام دهه فجر حدود 30 پروژه به بهره برداری می رسد و دو ایستگاه مترو نیز از خط 6 تا پایان سال افتتاح می شود.

- شهردار منطقه 5 با بیان اینکه 46 پروژه توسعه محلی بهره برداری شده امروز ذیل ایده های مردم در طرح من شهردارم 1 اجرا شده است، گفت: در ایام دهه فجر حدود 30 پروژه به بهره برداری می رسد و دو ایستگاه مترو نیز از خط 6 تا پایان سال افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شریفی در حاشیه افتتاح و بهره برداری از 50 پروژه شهری در منطقه 5 که صبح امروز -25 آذرماه 1402- برگزار شد، با بیان اینکه اثر اقتصادی پروژه های بهره برداری شده امروز بیش از 1200 میلیارد تومان است، گفت: امروز 50 طرح به مردم منطقه 5 تقدیم شد که مهم ترین پروژه احداثی امروز بوستان انارستان است که از مجموعه باغات گذشته باقی مانده بود که با تملک و حفظ همه درختان تبدیل به یک بوستان منطقه ای شد.

وی ادامه داد: این بوستان درختان مثمری مانند انار، انجیر، گردو و سیب دارد و همه معابر سطح بوستان نیز به صورت سنتی طراحی شده است.

بوستان دیگری که امروز افتتاح شد در محله باغ فیض قرار دارد که سالها فضایی متروکه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 30 پروژه شهری و 2 ایستگاه مترو در منطقه 5 تا پایان سال

بهره برداری از 30 پروژه شهری و 2 ایستگاه مترو در منطقه 5 تا پایان سال