مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-17سياسي

نهاوند به احترام شهید گمنام تمام قد قیام کرد


همزمان با سالروز شهادت دردانه نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از مردم ولایت مدار شهر نهاوند برگزار شد.

- ایسنا/همدان همزمان با سالروز شهادت دردانه نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از مردم ولایت مدار شهر نهاوند برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید گمنام 18 ساله روز جمعه وارد شهرستان نهاوند شد و مردم شهرستان استقبال باشکوه و پرشوری از شهید انجام دادند.

روز گذشته نیز مردم متدین و شهیدپرور تعدادی از روستاهای نهاوند استقبال باشکوهی از شهید خوش نام دوران دفاع مقدس داشتند و مردم روستاهای مسیر عبور پیکر مطهر شهید گمنام از زن و مرد و پیر و جوان به زیارت شهید می آمدند و به ساحت مقدس شهدا عرض ارادت می کردند.

همچنین روز گذشته دانشجویان دختر دانشگاه ملی و دانشگاه فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند در فضایی معنوی و پر از لحظات ناب دلدادگی با شهید گمنام دوران دفاع مقدس نجوا کردند.

در این مراسم باشکوه که در مسجد سرای نور دانشگاه ملی دخترانه نهاوند برگزار شد، دختران دانشجو جلوه های زیبایی از عشق و ارادت به شهدا را نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاوند به احترام شهید گمنام تمام قد قیام کرد

نهاوند به احترام شهید گمنام تمام قد قیام کرد