مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 18:402023-11-22سياسي

«هفته تایپ تهران» در موزه امام علی(ع) برگزار می شود


«هفته تایپ تهران» نخستین رویداد تخصصی طراحی تایپ فارسی سوم تا دهم آذر ماه سال جاری در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار می شود.

- هفته تایپ تهران نخستین رویداد تخصصی طراحی تایپ فارسی سوم تا دهم آذر ماه سال جاری در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای دینی امام علی (ع)، رویداد ملی هفته تایپ تهران جمعه، سوم آذر از ساعت 10صبح با برگزاری نشست های تخصصی مرتبط با طراحی تایپ فارسی آغاز و ساعت 18 نمایشگاه آثار تایپ فارسی و بخش تاریخچه طراحی نوشتار در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) گشایش می شود.

عاطفه محمدی (طراح تایپ، مدیر استودیو طراحی کوییک و دبیر اجرایی این رویداد) با اشاره به همکاری طراحان و هنرمندان برجسته این حوزه تخصصی تحت عناوین شورای سیاستگذاری علمی، شورای فنی و اجرایی، پژوهشگر، مشاور و مدیر هنری و.

با مجموعه برگزاری این رویداد از علاقه مندان و طراحان حرفه ای و تجربی تایپ، ناشران و تمامی دست اندرکارانی که به هر شکل با محتوای نوشتاری فارسی در ارتباط هستند، دعوت کرد تا در نشست های تخصصی روز افتتاحیه و کارگاه هایی که با محوریت فونت استاندارد و قواعد و اصول ساختار حروف فارسی برگزار خواهد شد، حضور داشته باشند و از تجربیات و دستاودهای طراحان متخصص این حوزه بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هفته تایپ تهران» در موزه امام علی(ع) برگزار می شود

«هفته تایپ تهران» در موزه امام علی(ع) برگزار می شود