مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 07:552023-12-05بين الملل

افشای جزییات طرح آمریکا برای آینده غزه پس از جنگ


مقامات بلندپایه آمریکایی آنچه به گفته آنها جزییات طرح دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا برای پس از جنگ در نوار غزه است، فاش کردند.

- مقامات بلندپایه آمریکایی آنچه به گفته آنها جزییات طرح دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا برای پس از جنگ در نوار غزه است، فاش کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آمریکایی پالتیکو گزارش داد که مقامات کاخ سفید، وزارت خارجه و سایر آژانس ها به رهبری هماهنگ کننده امور خاورمیانه کاخ سفید هفته ها را صرف تدوین این طرح کرده اند که شامل افزایش کمک های امنیتی واشنگتن به تشکیلات خودگردان فلسطین و اعطای نقش بیشتر به هماهنگ کننده امنیتی آمریکا در منطقه است.

مقامات آمریکایی اشاره کردند که نیاز به یک نیروی بین المللی برای دستیابی به ثبات بلافاصله پس از توقف جنگ و به دنبال آن روی کار آمدن قدرتی فلسطینی با حکمرانی تجدید شده در بلندمدت وجود دارد.

پالتیکو همچنین به نقل از یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا نوشت، تشکیلات خودگردان فلسطین از نظر مشروعیت و قابلیت ها با چالش های بزرگی مواجه است.

​این روزنامه به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی نوشت: آنچه هنوز ناشناخته باقی مانده است، حجم جنبش مقاومت اسلامی (حماس) است که پس از جنگ در غزه باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای جزییات طرح آمریکا برای آینده غزه پس از جنگ

افشای جزییات طرح آمریکا برای آینده غزه پس از جنگ