مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 00:302023-12-11بين الملل

برگزاری هشتمین نشست عالی رتبه ایران و ترکیه در آینده نزدیک


وزیران امورخارجه ایران و ترکیه در گفت و گویی تلفنی درباره برخی موضوعات در دستور کار روابط دوجانبه و منطقه ای به ویژه تداوم جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین در غزه و کرانه غربی تبادل نظر و رایزنی کردند.

- وزیران امورخارجه ایران و ترکیه در گفت و گویی تلفنی درباره برخی موضوعات در دستور کار روابط دوجانبه و منطقه ای به ویژه تداوم جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین در غزه و کرانه غربی تبادل نظر و رایزنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیر عبداللهیان در این تماس بر اهمیت تعمیق و توسعه بیش از پیش روابط فیمابین ایران و ترکیه و نیز اهمیت دیدار آتی رؤسای جمهور دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه ایران، پشتیبانی تمام عیار آمریکا از رژیم صهیونیستی را موجب ادامه جنایات صهیونیست ها علیه ساکنان غزه و کرانه غربی فلسطین دانست و بر لزوم تلاش حداکثری برای توقف این جنایات و توقف نسل کشی در باریکه غزه از طریق ابتکار عملها و تلاشهای دیپلماتیک و همچنین امدادرسانی فوری به فلسطینیان و تسکین آلام آنان تاکید کرد.

هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه نیز با اشاره به برگزاری هشتمین نشست عالیرتبه میان ایران و ترکیه در آینده ای نزدیک و با تقدیر از تلاش های دیپلماتیک کشورمان به منظور برقراری آتش بس در جنگ علیه غزه، فلسطین را موضوع محوری کنونی جهان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هشتمین نشست عالی رتبه ایران و ترکیه در آینده نزدیک

برگزاری هشتمین نشست عالی رتبه ایران و ترکیه در آینده نزدیک